+90 543 208 22 57

Sosyal Medyada Biz}

Satılık Arı ve Ana Arı Siparişi Verebilirsiniz....
Ana arı ırklarına göre belirli bölgelerde üretimi yapılan damızlık ve melez ana arıların satışını yapmaktayız. F1 yani melez olarak üretmiş olduğumuz ana arı çeşitleri ise farklı bölge ve illerde yapılmaktadır. Kargodaki kayıplar ve yumurta atmayan ana arılar tarafımızdan karşılanmaktadır. Çerçeve sayısına göre paket arı satışımız vardır.
AYRINTILAR ve SİPARİŞ İÇİN TIKLAYIN...

Gribin En İyi İlaçı Bal

Gribin En İyi İlaçı Bal

grip olmakÖzellikle kış aylarında bağışıklık sisteminin düzenli çalışması için gerekli tüm vitamin ve mineraller balda bulunuyor. Her gün bal tüketmek hastalıklara karşı koruyor.

Bağışıklık sistemi tahmin ettiğinizden daha karmaşık ve büyüleyici prensipleri olan bir sistemdir.  Araştırmalarda açık ve net olarak bağışıklık sistemi ile beslenme arasında çok yakın bir ilişkinin varlığı netleştirilmiştir. Günümüzde bilimsel çalışmaların raporları bağışıklık sisteminin güçlenmesi ve bu güçlü sistemin devamlılığı için; gün içisinde sağlıklı karbonhidratlar, omega-3 yağ asitleri, prebiyotikler ve probiyotikler, çinko, selenyum, demir, bakır, A, E, C, B6, folik asit ve sülfürlü amino asitlerden dengeli beslenmenin çok önemli olduğunu bildirmiştir. Bal birçok vitamin, mineral, doğal enzimler ve antioksidanları içermesi açısından bağışıklık sistemini güçlendirmek açısından gerekli olan besin bileşenlerinin çoğuna sahiptir. Bu nedenle bal, yılın her gününde güvenle yenilebilecek sağlıklı bir besindir. Bal; soğuk algınlığı, grip gibi hastalıkların önlenmesinde yardımcı olacak doğal bir iksir görevi görecektir.

-Kahvaltıda mutlaka tüketin: 1 yemek kaşığı bal yaklaşık 50-60 kalori arasında değişir. Her gün yaklaşık 1 yemek kaşığı kadar balı kahvaltıda yumurta, peynir ve ekmeğin yanında yiyebileceğiniz gibi, bu balın bir kısmını da çayınıza ekleyerek sofra şekeri yerine tat vermesi için kullanabilirsiniz. Böylece baldaki antioksidanlar çaydaki antioksidanlarla birleşerek vücutta hastalıklardan koruyucu etkiyi daha da fazlalaştıracaktır.

-Ara öğünlerde enerji verir: Bağışıklık sisteminin güçlenmesi için sağlıklı karbonhidratlara vücudun ihtiyacı vardır. Bal en önemli sağlıklı karbonhidrat kaynağı olup ılık sütlerinize şeker, şekerli aromalar ve katkı maddeli tatlandırıcılar yerine bal ekleyerek dengeli bir ara öğün yapabilirsiniz. Özellikle spor yaptıktan sonra içilen ballı süt hastalıklara karşı kalkan görevi görecektir.

-Yemek sonrası sağlıklı: Yemekten sonra  kalorili tatlılar yerine bir muzu kesip üzerine bal ve dövülmüş ceviz ve fındıktan hazırlayacağınız tatlınız hem sağlık açısından hem de bağışıklığı kuvvetlendirmek açısından fayda sağlayacaktır.

-Gün içinde bitkisel çaylara bal ekleyin: Taze adaçayı, ıhlamur ve karahindiba otu ile hazırlanmış bitki çaylarına eklenen bal; akciğerlere rahat nefes aldırmakta, boğaz enfeksiyonlarına karşı savaşacak yararlı besin bileşenlerinin  de vücuda alınmasını sağlamaktadır.

Bir önceki yazımız olan Arıcılık Nedir ve Nasıl Yapılır? başlıklı makalemizde arıcılık, Arıcılık Bilgileri ve Arıcılık nasıl yapılır hakkında bilgiler verilmektedir.

Karniyol Ana Arı

31 Aralık 2012

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZIN